HTML

Kit válasszak?

2010.01.14. 17:39 | isgeo | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Veletek volt már úgy, hogy több ember is harcolt a kegyeitekért?:)

Nálam sokszor előfordult és ezt nem nagyképűségből írom.

A tini szerelmeim is így jöttek-mentek. Na, azért nem olyan gyorsan.. Minimum 1 éves járás után általában én untam meg az épp aktuálisat, és mikor elbizonytalanodtam mindig feltünt a következő jelentkező, aki mindent megtett, hogy megszerezzen. Persze új, izgalmas dolgok következtek ilyenkor, és máris könnyebb volt ott hagyni a már meguntat.

Most már huszas éveim közepén járok , szeretném megtalálni az igazit, de eddig még nem sikerült.

Volt egy barátom, akit nagyon szerettem, tényleg azt hittem, hogy ő az, az IGAZI. Csak egy idő után kezdődtek a gondok, féltékenykedés, már nem vagyok annyira fontos, más dolgom van.. ellaposodott az egész.  Természetesen pont ekkor tünt fel egy volt pasim, aki álompasi, helyes, kedves, bomlanak érte a csajok, de engem akar.:) Hagytam magam, engedtem a csábításnak. Később persze megbántam, mert érzelmileg még nem szakadtam el a "majdnem IGAZItől". Ezerszer átgondoltam, nem értettem, hogy miért engedtem a csábításnak, amikor szeretek valakit. Akkor mégsem szerettem csak azt hittem??? De én érzem, hogy szeretem, csak ő már nem foglalkozik velem úgy mint régen, és kell néha a változatosság, vagy mi???

Pár hónap után elhagytam a "majdnem IGAZIT", és összejöttem az "álompasival". De nem tudtam beleszeretni, jól érzetem magam vele, imádom, de nem úgy. Újra a "majdnem IGAZI" járt a fejembe, hogy milyen hülye voltam, meg hogy őt szeretem.

Szakitottam ismét, mostanl egyedül vagyok, élem a sziglik életét, ami számomra ismeretlen még.

De most sem hagynak békén, mind ketten pályáznak rám ismét "majdnem Igazi" és "Álompasi". Mit csináljak, hogy döntsek?

Vajon melyik kell, akit szeretek, de nincs rám ideje, vagy akit nem szeretek, de mindent megad nekem?????

(Természetesen egyik sem tud a másikról)

S.O.S

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kitvalasszak.blog.hu/api/trackback/id/tr491672518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása